Verdens nemmeste chokoladesnegle

Processed with VSCOcam with f2 preset

Når jeg skriver det er verdens nemmeste chokoladesnegle, mener jeg det. Det sværeste ved dem er at tage opvasken – og der er er ikke meget opvask, så det er virkelig en nem kage.

Chokoladesnegle:
1 rulle butterdej (jeg brugte light-men tror det er ligemeget)
1 pakke flødeost
1 dl “chokoladeknopper”
1/2 dl sukker
1 tsk vanillepulver (jeg bruger den fra Urtekram)

To do:
Pisk flødeost, sukker og vanillepulver til det er en dejlig creme
Smør cremen ud på dejen
Spred chokoladeknopperne ud over dejen
Rul dejen
Skær dejen (fik 12)
Pres sneglene flade
Bag dem ved 200 grader i ca 15-20 min (til de er lysebrune over det hele)
Spis dem når de er afkølet

VELBEKOMME:)

2 thoughts on “Verdens nemmeste chokoladesnegle

Leave a Reply

